Logo je grafický symbol a spolu s názvem, textem tvoří logotyp, který identifikuje firmu a je důležitou součástí prezentace firmy.
1. Použitelnost
v malých velikostech je stále čitelné
je čitelné a funkční i v černobílém provedení
lze ho zobrazovat inverzně
obsahuje přiměřený počet barev a nepotřebuje žádné speciální barvy
2. Vzhled
Musí mít jasný, jednoduchý a zapamatovatelný vzhled a díky tomu se váš logotyp rychleji vryje do paměti zákazníků.
3. Odpovídající obchodním záměrům
Logotyp by měl být navrhnut s ohledem na oblast podnikání ve kterém bude využíván.
4. Unikátnost
Značka nemusí být světově unikátní, stačí když bude jedinečná v oblasti vaší působnosti.
Značka musí být předávána ve více formátech, aby se dala běžně používat. Základem je logo ve vektorech (v křivkách) je to formát, u kterého se při zvětšování zachovává stejná kvalita. Dále se logo předává v různých barevných prostorech (RGB, CMYK) pro použití v tisku, nebo na webu.
Caramel - reklama & grafický design // V Borku 2255, 413 01 Roudnice nad Labem // Email: info@caramel.cz // Telefon: 720 178 317